Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

środa, 27 czerwca 2012

Essence - LE Ready For Boarding - swatche

Witajcie :)
Zupełnie przypadkowo dzisiaj wracając z pracy coś mnie tknęło i specjalnie wysiadłam z tramwaju żeby sprawdzić czy jest może nowa limitowanka Essence. Okazało się, że moje przeczucie było słuszne bo oczywiście limitka była i kupiłam sobie z niej dokładnie to co chciałam :D

Dla nikogo nie jest zaskoczeniem, że wzięłam oba róże do policzków, które mogą byc także używane jako pomadki.



01 Sending you kisses


02 Beauty on tour






Porównanie:



Porównanie na ustach. Dolna warga pomalowana  01 Sending you kisses a górna 02 Beauty on tour



Podsumowanie:
Największa różnica w kolorach jest na papierze :D na ustach niewielka, teraz jak siedzę nadal z tym różem na ustach to już praktycznie wargi są takiego samego koloru.  Konsystencja wydaje się tłusta jednak po nałożeniu na usta pojawia się uczucie... suchości?  Myślałam, że ten kosmetyk będzie nadawał połysk, a on jest matowy. Ale co najważniejsze kolor pozostaje a nie ma uczucia, że ma się coś na ustach. Lubię takie kosmetyki :D
Myślę, że polubimy się z różami, to będzie dobry kosmetyk na wyjazdy, gdy trzeba minimalizować bagaż.

Moja ocena: 7/10

1 komentarz: