Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

wtorek, 26 czerwca 2012

Essence-nowe limitowane edycje 2012-2013: Vintage District, Home Sweet Home, Fantasia, Snow Jam, Hugs &Kisses

 Lubicie nowe edycje limitowane Essence? Ja uwielbiam :)
Dlatego jak tylko zobaczyłam zapowiedzi nowych limitek to ogromnie się ucieszyłam. Widzę już kilka smakowitych kąsków na które na pewno będę polować, jak na przykład puder z limitki Vintage :D

jak Wam sie podobają te zapowiedzi?

Vintage District

Home Sweet Home 


Snow Jam 


 Fantasia


 Hugs & Kisses


Niestety cosnova dopadła i mnie i mnie zastrasza i każe usuwać zdjęcia;/

1 komentarz:

  1. Dear Margolcia,

    We're very happy you like our products this much. :-) We'd also like to ask you a few questions about the pictures you posted, but we can't find your e-mail address. Could you please send us an e-mail to info@cosnova.com so we can chat?

    Thank you and all the best!

    Your essence Team :-)

    OdpowiedzUsuń