Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

wtorek, 19 czerwca 2012

Paczka z Yves Rocher

Pamiętacie jak Wam pisałam o promocji -50% w sklepie internetowym Yves Rocher?
Otóż nie mogłam z niej nie skorzystać i zamówiłam swoją paczkę, która już do mnie dotarła :D Cieszę się ogromnie, bo każda nowa paczka sprawia mi ogromną radość




Za wszystko zapłaciłam już z rabatem 53zł i w tej cenie mam aż 11 produktów i 3 gratisy czyli razem 14 rzeczy :D


Zrobiłam sobie zapas moich ulubionych żeli pod prysznic i kupiłam aż 6 sztuk bo wyszły mnie po 4,5zł za sztukę :) każdy z nich ma pojemność 200ml czyli są mniejsze niż standardowe ale ich zapachy i jakość rekompensują mi ten fakt
- 2 sztuki Owoc granatu z Hiszpanii
- 2 sztuki Ziarna kakao (mój faworyt!)
- 1 Kwiat bawełny z Indii
- 1 Aloes z Meksyku


do tego 2 moje ulubione żele do mycia buzi twarzy z serii Pure Calmille. Sa delikatne i świetnie zmywają makijaż. Ostatnoi gdzieś przeczytałam że mają je wycofać, czy to prawda? Bo jeżeli tak to muszę kupić zapas co najmniej 20 sztuk..... używam tego żelu od kilku lat i nie mam zamiaru zmienić na inny.


Szampon i  odżywka do włosów suchych.  Dużą zaletą tych produktów jest to że nie zawierają silikonów. Tej serii jeszcze nie używałam ale wzięłam bo miałam kiedyś inne produkty do włosów z YR, a poza tym skusiła mnie cena.

Maseczka rewitalizująca do twarzy z wyciągiem z owocu granatu. Bosko pachnie :D a ja ostatnio mam fazę na maseczki


Gratisy: maseczka do twarzy oczyszczająca 75ml i peeling morelowy. Dostałam też gratis szminkę, na którą nie liczyłam bo miała być jako gratis do zamówień powyżej 70zł, a ja miałam raptem 53zł :D


Co sądzicie o mojej paczce? Nigdy nie mogę przejść obojętne obok tego typu promocji :)

3 komentarze:

  1. Fajna paczka, ja nie skorzystałam z promocji bo nie wychodziło mi 100 zł ;p Ciekawa jestem tych żeli pod prysznic i szamponu do włosów przetłuszczających, bo czytałam dobre opinie. Muszę kiedyś się na nie skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała paczka:)Uwielbiam Yves Rocher:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne produkty + za tak niską cenę? mega! miłego używania :) / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń