Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

środa, 7 września 2011

Suplementy - wyciąg ze skrzypu polnego + witaminy i mikroelementy

Witajcie:)
teraz publikowanie notek jest trochę utrudnione ponieważ mój komputer umarł :( a właściwie jego karta graficzna (miejmy nadzieję, że to nic poważniejszego)
ale od czego jest komputer mojego M. :D

Dzisiaj będzie o suplementach. Od dłuższego czasu walczę z wypadającymi włosami i próbuję różnych rzeczy jednak zawsze wracam do jednego specyfiku. Jest to Wyciąg ze skrzypu polnego + witaminy i mikroelementy firmy Aflofarm.



Opakowanie to zwykłe kartonowe pudełeczko o fajnym zielonym kolorze dzięki czemu łatwo odnadjuę go na sklepowej półce. Zazwyczaj kupuję go w Rossmanie za około 14-15zł. W opakowaniu mamy 50 tabletek. Producent zaleca branie jednej kapsułki dziennie więc suplement ma nam wystarczyć na 50dni więc uważam, że stosunek ceny do długości brania jest całkiem fajny :)



Ale teraz przejdę do najważniejszego czyli do działania. 
Jeżeli już zmuszę się do systematyczności to po 2 tygodniach zaczynam zauważać pierwsze efekty. Moje paznokcie stają się mocniejsze i nie łamią się. Po całym opakowaniu  zauważam, że włosy mniej mi wypadają i znikają ewentualne problemy z cerą.

Poniżej skład i % dziennego zapotrzebowania na poszczególne składniki:



A teraz zdjęcie tego jak wyglądają kapsułki. są przeźroczyste i widać z nich sypką postać preparatu.



Podsumowując:
Produkt uważam za udany. Jako jeden z niewielu suplementów działa, przynajmniej  w moim przypadku :) Za tą cenę i jakość mogę go z czystym sumieniem polecić każdemu któ ma problem z łamiącymi się paznokciami lub wypadającymi włosami.

Moja ocena:
8,5 / 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz