Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

poniedziałek, 5 września 2011

Essence limited edition Vampire's Love

No i stało się :D Essence wypuściło informację na temat kolejnej edycji limitowanej :)
Tym razem będziemy mieć do czynienia z Limitowankę o wdzięcznej nazwie Vampire's Love czyli kolejna edycja, kóra bazuje na sadze Zmierzch. Z czystym sumieniem mogę jednak powiedzieć, że ta limitowanka zapowiada się genialnie! Chcę z niej bardz dużo rzeczy i zaraz napiszę listę do mojego "dilera" z Austrii to mam nadzieję że mi przywiezie;)

Co mamy w limitowance:

- Paletkę cieni dostępną w odcieniu 01 love at first bite.
- Puder do rzęs mający zwiększać ich objętość w wersji 01 eye need you. - swoją drogą uważam że to bardzo ciekawy gadżet :D
- Lipstain dostępny będzie w 2 kolorach 01 bloody mary and 02 true love.
- Róż w żelu (musi byc mój!) w kolorze 01 bloody mary.
- Puder rozświetlający 1 lil’ vampire. - jako że jestem miłośniczką wszelkiego rodzaju pudrów i róży to tego też pragnę
- Lakiery do paznokci 01 gold old buffy, 02 into the dark, 03 true love, 04 the dawn is broken and 05 hunt me if you can.
- Woda toaletowa


Podsumowując to czaję się na pewno na puder rozświetlający i róż. Zobaczę jakie będą lipstainy i też może jakiś wezmę:)

co sądzicie o tej limitowance?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz