Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

sobota, 24 września 2011

Kredka Longlasting firmy Essence

Wybaczcie za przestój w notkach ale niestety padł mi laptop i jestem zmuszona korzystać z komputera mojego M :)
poza tym wreszcie jest jakieś dobre światło żeby zrobić zdjęcia względej jakości


Dzisiaj będzie o moim nowym zakupie. To kredka do oczu Longlasting eye pencil firmy Essence w kolorze 12 I have a green


Kredka ma 0,28grama i jest wysuwana co niewątpliwie jest jej zaletą ponieważ nie lubię struganych kredek.




Kredka ma piękny zielony odcień jednak nie zauważyłam w sklepie, że ma też dużo całkiem sporych drobinek. Jak dla mnie mogłoby ich nie być. Kredka jest mega trwała i wydajna. Jej wygodna forma sprawia że nic nie marnujemy jak w przypadku kredek, które trzeba strugać. To już mój 3 kolor, mam także czarny i fioletowy i ze wszystkich jestem tak samo zadowolona. Moja mama zużyła już chyba 5 sztuk czarnej kredki i jest jej wierna.



Moja ocena: 8/10

1 komentarz:

  1. Też chcę zainwestować w te kredki, tylko dlaczego mają ten cholerny brokat ;/

    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :)
    http://damski-swiat.blogspot.com/2011/09/pierwsze-rozdanie.html#comments

    OdpowiedzUsuń