Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

wtorek, 23 sierpnia 2011

Paletka Sleek Oh So Special

Dzisiaj rano obudził mnie dźwięk dzwonka… wyskoczyłam z łóżka natychmiast! Ach to mój pan listonosz :D
I wreszcie w moich rękach jest paletka ze Sleeka Oh So Special :)
Długo się zbierałam żeby ją zamówić ale w końcu się zdecydowałam. Brakowało mi kilku jasnych kolorów na co dzień, a poza tym denerwowało mnie że większość tych które posiadam są perłowe, a ta zamówiona paletka ma kilka matowych.







Zacznijmy od początku. Opakowanie jakie jest każdy widzi. Solidnie wykonane, z dużym lusterkiem. Każda fanka Sleeka je zna.  Cienie bardzo mi się podobają, nie testowałam jeszcze wszystkich ale przyjdzie na to odpowiednia pora. Najbardziej zaskoczyły mnie 2 różowe odcienie, nie takich się spodziewałam, ale jak widać nie są takie złe i może znajdę im jakieś zastosowanie.
Najbardziej urzekły mnie te 2 kolory: Organza i Gateau.

 

Ogólnie moje wrażenia są pozytywne, co prawda 3 kolory powtarzają się w tej paletce, którą już mam ale to nic;) Niedługo zrobię swathe wszystkich kolorów.

Pozdrawiam

P.S. Chyba te zdjęcia są lepsze niż poprzednie :)  znalazłam więc odpowiednie miejsce w mieszkaniu do robienia zdjęć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz