Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

piątek, 19 sierpnia 2011

Przypadkowe zakupy... wielka radość :D

 Dzisiejsza notka jest trochę wymuszona faktem, że ostatnio ciągle pracuję i nigdy nie mogę uchwycić dobrego światła żeby robić zdjęcia do notek kosmetycznych. Tym razem więc będzie o moich ostatnich zakupach biżuteryjnych ;)

W dzień mojego wyjazdu nad morze koleżanka z pracy zaciągnęła mnie do sklepu z biżuterią Diva bo stwierdziła że są tam świetne wyprzedaże. No i miała rację :D Wydałam 10zl a wyszłam z 2 parami kolczyków i wisiorem :D


Pierwsze kolczyki to duże czarne owale w srebrnej oprawie. Kolczyki są proste w formie, jednak efektowne czyli takie jak lubię najbardziej. Stwierdziłam że idealnie będą pasowały do mojej koralowej sukienki, w której idę niedługo na wesele :)a skoro kosztowały tylko 5zł to nie wahałam się dłużej niż 30 sekund. Poniżej jest zdjęcie jak kolczyki prezentują się w uchu (proszę się nie przejmować scenerią za moimi plecami).


Jako osoba niezwykle ciekawa chciałam wiedzieć jak moje kolczyki były przeceniane więc zabrałam się za odklejanie naklejek z cenami promocyjnymi i ….. pierwotne 24zł zmieniało się na 19zł później na 9zł bym wreszcie kupiła je za 5zł :D


Kolejnym zakupem był komplet kolczyki + wisior. Kamienie to imitacja turkusu, a reszta to elementy w kolorze złotym. Komplet kupiłam głównie ze względu na kolczyki, nie wiem czy wisior mi będzie do czegoś pasował, jego wadą jest trochę zbyt krotki jak na mój gust łańcuszek. Przedstawiam zdjęcie kolczyków w uchu.


No i tak samo jak poprzednio sprawdziłam jak się zmieniały ceny :)


To były zakupy na 5, chcę takich więcej!
Zapraszam do komentowania :)

P.S. jutro mam do pracy dopiero na 12 więc obiecuję całą sesję zdjęciową, bo mam wiele pomysłów na nowe notki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz