Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

piątek, 27 lipca 2012

Projekt denko - zużycia lipcowe

Cześć :)
O moim projekcie denko pisałam Wam TUTAJ. Ciekawi jesteście jak sobie radzę :)? Muszę przyznać, że idzie mi całkiem nieźle, oto efekty:



Przyznacie sami, że już trochę tego jest. Wklejam dzisiaj, bo robiłam generalne porządki i nadszedł czas na usunięcie pustych opakowań.
Mamy tu samą pielęgnację:
- Antyperspirant Silk z Oriflame
- Odżywka Jantar
- Żel pod prysznic z Yves Rocher
- Krem na dzień rozświetlający z Avonu
- Szampon Babydream
- Żel do mycia twarzy Pure Calmille z Yves Rocher

Mam nadzieję, że uda mi się coś jeszcze zużyć, bo kilka rzeczy mam na wykończeniu, a chętnie zaczełabym testy całej kolejki kolejnych rzeczy.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz