Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

czwartek, 1 grudnia 2011

LE Essence Legends of the Sky

No i stało się! Po polowaniu na limitkę wampirzą i nerwowych oczekiwaniach na Circus Circus Cosnova postanowiła jeszcze bardziej podkręcić nasze emocje i pokazała zapowiedzi dwóch kolejnych limitek!

Oto pierwsza z nich: Legends of the Sky. Podobno jest to limitka inspirowana latami 40stymi i filmem Aviator. Dominują tu kolory ziemi.

Zresztą oceńce same.


W skład limitki wchodzą:

Róż do policzków w kolorze 01 no better way to sky



Paleta cieni do powiek 01 from zero to hero




Duo eyeliner+cień w sztyfie
występuje w 3kolorach:
01 biplane's fight
02 like leo's pilot jacket
03 i am a viator







Szminki 
01 i am a viator
02 flying higher


Lakiery do paznokci w 6 różnych kolorach
01 i wear my flying googles at night
02 like leo's pilot jacket
03 i am a viator
04 no better way to sky
05 take my red way
06 flying higher




Co sądzicie o tych produktach? Ja najbardziej czekam na róż do policzków! Lakiery mnie nie kuszą bo nei mogę mieć w pracy pomalowanych paznokci, paletka też nie kusi bo cieni mam zbyt wiele. Ciekawe czy znowu będzie takie polowanie jak na wampirza limitkę.... Trzeba będzie skontaktowac się z dilerem dostarczającym mi limitkę zz a granicy ;)

P.S. nigdy nei zwracałam uwagi na nazwy produktów ale te mnie zaciekawiły :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz