Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

czwartek, 1 grudnia 2011

Catrice LE Hidden World

Żebyśmy nie mogły odetchnąć z wrażenia po zapowiedzi limitki z Essence mam dla was jeszcze inny smakowity kąsek :D

Zapowiedź limitowanki z Catrice o wdzięcznej nazwie Hidden World.
Tutaj mamy filmik zapowiadający kolekcję:



 
Po obejrzeniu filmu stwierdziłam, że to będą rozmyte barwy z dużą ilością błysku i nie myliłam się ;)

A tutaj prezentuję produkty wchodzace w jej skład:

Cienie do powiek w musie w 3 kolorach

C01 Wood You Follow Me?


C02 Yes I Wood!

C03 Rosy & Cosy


 Błyszczyki w 3 kolorach
C01 Yes, I Wood!
C02 Walk On Air
C03 Rosy & Cosy


Róż w musie


Rozświetlająca baza

Lakiery do paznokci w 3 kolorach
C01 White And Seek
C02 Walk On Air
C03 Wood You Follow Me?


Lusterko

Podoba Wam się ta limitka? Czym  jestescie zainteresowani?
Ja jako maniaczka kosmetyków do twarzy zapoluję pewnie na róż w musie i o ile fundusze pozwolą to może na bazę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz