Chętnie przeczytam wszystko co macie mi do powiedzenia :)
Zapraszam ==> swiat.margolci@gmail.com

piątek, 5 sierpnia 2011

Chciałoby się powiedzieć "wszyscy mają bloga, mam i ja" ale to nie do końca tak.  Chęć posiadania własnego miejsca w sieci chodziła za mną już od dawna. Kiedyś dawno temu miałam takie miejsce jednak teraz już trochę dorosłam i zmieniłam się więc potrzebowałam zmiany. To tak jak przeprowadzka :)

Będę tu pisać o wielu rzeczach, nie będzie to więc blog typowo o kosmetykach czy o perfumach ale też o innych rzeczach którymi chcę się z Wami podzielić :) Chociaż nie ukrywam, że recenzji kosmetycznych na pewno tutaj nie zabraknie:)

Koniec tych powitań, zapraszam do pozostania ze mną. Wszystkie komentarze sa mile widziane, konstruktywna krytyka także.


Pozdrawiam
Margolcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz